fredag, januar 22, 2010

Sale - Rea - Продажа - セール - Vendita - Vente..




.. juuhu ! udsalget er godt nok for længst startet, men endelig fik jeg hevet en dag ud af kalenderen, og hevet en veninde med til udsalgshopping. :)
Jeg have aftalt med mig selv at der skulle shoppes amok. . . men det blev (heldigvis) ikke til noget alligevel, så tror jeg ærligtalt min pengepung var forsvundet helt :)

Well, well (gossip girl .. igen) jeg fik da købt tre lækre og lidt dyre ting :)
Et par virkelige fede sneakers fra Adidas, i sorte, med lilla og sølv kanter, jeger dybt forelsket i dem. De passer perfekt til, mit outfit med shorts, blazer og top :)
Så fandt jeg en alt for lækker, sort tynd bluse med kæder og skuldrepuder på ærmerne fra ZARA, den tager jeg på, for at peppe et par kedelig jeans up :)
Tilsidst greb jeg desperat ud efter et par cowboyshorts også i ZARA, men det viser sig de er nummeret for store og lange til jeg gider at bruge dem . . så retur med dem :)

.. desuden , er mine ellers så højt ønskede stiletter fra H&M udsolgt, da jeg lige havde taget mig tid til at hive dankortet frem og bestille . . typisk, typisk ! :(

Ha' en super go' weekend alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar