torsdag, januar 21, 2010

outfit of the day ..



.. Som jeg også skrev igår, er jeg blevet vild med short, top og blazer stilen. Jeg kan godt lide det er lidt råt og street samtidigt med det stadig kan se super lækkert ud :)
Pimp outifttet up, med masser smykker og stiletter, eller pimp det lidt ned med enkelte armånd og fladesko. .. .


Idag var det ellers meningen at jeg skulle ha' været til Stine Goya
lagerslag på Nørrebro, men jeg kunne desværre ikke overskue at tage helt ind til byen og tilbage igen, ved tanken om alle de lektier jeg skal lave inden det bliver weekend :( øvbøv..

... ellers go'torsdag eftermiddag :)

2 kommentarer:

  1. ser også bare helt vildt fedt ud! keep up the good work. elsker alle de ting du siger du gerne vil købe.

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Du må meget undskylde jeg ikke har svaret på din kommentar, men jeg troede jeg fik en E-mail hver gang der var en kommentar, det fik jeg så.. ikke!
    Men hvor er det dog søde ord, det er jeg glad for at hører. :)

    Knus Jose

    SvarSlet