onsdag, januar 20, 2010

polyvore - lets create our dream suits!



.. well, well (ups, jeg har fået gossip girl på hjernen), men det ændre dog ikke ved den helt vildt hjemmeside jeg har fundet www.polyvore.com. Faktisk læste jeg allerede om den i sommerferien 09, men hjemmesidensnavn gik i glemmebogen, indtil jeg tilfældigvis kom i tanke om den idag :)
polyvore kan du designe og sammensætte tøj, sko og tilbehør PRÆCIS som det passer dig...
Jeg er vild med sammensætningen af shorts, blazer og en løs tank top, piftet op med lidt rå smykker, og er det koldt kan man jo tage et par sorte nylonstrømpebukser inden under shorts'ne. På fødderne vælger jeg et par slidte converse til for at føre det rå, street helt ud. Til sommer tror jeg dog jeg smutter i de populære sandaler eller et par grå, lak, jazz sko :)
Jeg håber i kan lide mine billeder.( klik på det for at se en større version)

Go' aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar