tirsdag, januar 19, 2010

No matter what, i must own these things !



.. kunne ikke lade vær' med allerede nu at poste mit første 'officelle' blogindlæg. 'No matter what, i must own these things !' er 5 ting, jeg bare må eje.

1) Nu har jeg efterhånden kigget på det Stine Goya spejl i 100 år, og da jeg har hørt rygter om at der ikke bliver lavet flere, er jagten nu gået ind på et brugt. Jeg spare forhåbenligt en masse penge, for jeg synes måske at 625,- var lidt over overkanten for et plastikspejl.

2) Acne Wham trøjen - min absolutte yndlingstrøje. Den er vildt god kvalitet og ikke vildt dyr, 1300,-. Jeg vil bruge den med et par nylonstrømpbusker, nogle rå nittearm bånd og nogle fede ruskinds plateausko til fest, eller et bare et par ankelboots i hverdagen :)

3)Nitter, smitter. Ja det kan man vidst roligt sige. På ingen tid er det blevet super fedt med nitter og kæder, og det kan umuligt siges at være dårligt. Tværtimod. Jeg er vild med den lidt rå, rockede stil det giver at pifte noget op med nitter. Jeg har gået og lurret lidt på et smalt, sort nittebælte fra Vero Moda til lige omkring de 170,-. Perfekt til fx at pifte en sort basickjole op med.

4)Ruskinds plateausko til den helt store guldmedajle. Jeg så forleden i Costumes online magasin ( som jeg desuden er fasttilhænger af) disse alt for fede plateausko.. Til min store overraskelse fandt jeg ud af de står til små 179,- og er fra H&M's online kollektion, jeg MÅ eje dem. Den eneste tvivl jeg egenligt ligger inde med er om de bliver lige kedeligt nok ? Men så var det jeg tænkte at man vel egenligt bare selv kunne pifte dem lidt op, jeg tænkte på at købe nogle nitter i Panduro og Hobby og lime på- hvis det bliver min konklusion, smider jeg selfølgelig lige nogle billeder op :-)

5) Julen 2009, må siges at være en kæmpe succes. Jeg fik alt hvad jeg ønskede mig inkl. en super lækker sort iphone 3Gs . Nu har jeg så bare et problem... ridserne! allerede nu kan jeg ané enkelte, små ridser i lakken, men heldigvis er der hjælp at finde. Jeg har altid været til lidt bling'bling, så derfor fik jeg den skøre idé at mit iphone cover selfølgelig skulle være beklædt med små similisten, men eftersom jeg ikke er VILDT kreativ, måtte google hjælpe mig til at finde et færdig lavet. Efter nogen tids søgen fandt jeg så endeligt mit såkaldte 'drømme' cover. Jeg køber det i sort, hvid og guld når de kommer på lager igen. Tjek http://www.all-starskins.com/iphone-cover---glitter-cover-95-p.asp imellemtiden. :)

Nu vil jeg gå iseng og få en godnats søvn - Godnat og sov godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar