mandag, februar 01, 2010

uhh - i like that. ..

Jeg har fundet denne her cardigan på costumes hjemmeside, men nu kan jeg pludselig ikke finde tilbage til linket - hvilket er ret irriterende. Efter noget tids søgning på nettet fandt jeg dog ud af den vist nok er fra TOPSHOP, og koster 425,-
Skulderpuderne og striberne med pallietterne gør den til en af sæsonens musthaves

LoopieLoves' armbånd er fede.
God kvalitet og fås i mange forskellige udgaver, længder og farver.
Min søster har et, og jeg skal selv ha' købt mig et, dog 2 størrelser under dette så der kun er 2 kæder.

Alexander Wang har gjordt det igen.

Jeg tror netop jeg har fundet min gallakjole, nummer 2 fra venstre. Den var dog helt igennem fantastisk, er vild med farven, formen og det lille bindebånd i tajlen. Men mon pengene rækker? jeg tror det næppe, desværre .. .. ..

Så hold dog op Marykate !

Den stil er jo gennemført, chic, rå og super street - jeg elsker det ! Det løse hår med midterskilning, de rødelæber og de ultra fede, men høje wedges, en blandning af de fedeste modetendenser!

Hey girl ? what are you wearing?
Læderjakken og de løse chinos piftet op med en marineblå taske - kan ikke slå fejl!


jeg har altid troet at Carhartt kun lavede ting til drenge, men moden diktere jo at vi piger også skal begynde at bruge disse strik huer.
Det ser fedt ud at have håret hængende løs inden under og have huen lidt løst på.
Jeg smutter til København imorgen for at købe mig sådan en til når jeg skal på ski i uge 7 og ellers bare til en kold vinter dag i Danmark .. ..

My mom paid!
Jeg har netop i disse sekunder bekræftet købet af disse alt for seje biker boots.
De er enklte, rå og macther alle outfit. Skoene er fra S///bar og koster 450,- på nettet og 500,- i butikkerne.. .... ...

Somsagt tager jeg til København imorgen for at bytte nogle ting, men også for at købe Carhartt huen, kigge på en gallakjole og ellers bare dase lidt rundt i det faktisk lidt hyggelige vejr....
xoxo - og godnat når i kommer dertil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar