onsdag, februar 03, 2010

buy me that keynecklace, please !

CLOSE UP
well, well , WAUW! Sienna Miller er jo gudesmuk og disse billeder er alt for seje
det er mit et mysterie hvergang - hvordan kan man se så afslappet og samtidligt så stilet ud ?
jeg beundre det virkelig . . kate moss , rock on !

paparazzi CLIK!
fanget i en super sød top, fede jeans og alt for 'sweet' sko !
Jeg glæder mig så udimodståelig meget til sommer med bikini'er, gladiatorsandaler, shorts, solbriller i håret og masser af timer på stranden.. ..
' summer i'm still waiting'

Igår havde jeg fundet galla kjolen fra Alexander Wang. !
Nu har jeg fundet 'gallahåret' - fletningen minder mig om det antikke Grækenland og når jeg ser på billede kommer jeg sådan til at tænke på en græsk gudinde.
Gad vide hvordan man laver sådan en ? nogle idér ?

Kan ikke sige meget andet end
' giv mig 1000,- og lad mig købe den der ligger i disken i Flying A, TAK !

som jeg skrev igår skulle jeg til København idag - jeg kom afsted og fik byttet det jeg skulle ha byttet. Udover det fik jeg købt en fantastisk skovmandsskjorte i grønlige farver, en lang sort underkjole under, masser af nitter, ankelboots, midterskilning og en hot farve på neglene bliver outfittet imorgen.. :)

Imorgen smutter jeg så IGEN til København med en veninde for at købe den 'nye' Stine Goya halskæde, som hun har designet for Weekday. 150,- fundet til den pris. !
Mht. Carhartt hue - er der dårligt nyt , den er udsolgt ALL OVER :( øv og masser af møg .
God nyhed - jeg fandt en anden godt nok fra herre afdelingen, men hue fra Urben outfitters
den snupper jeg lige med hjem imorgen, mener der stod 150,- på prisskiltet :)

xoxo og ha' en god torsdag imorgen
josefine

2 kommentarer:

  1. Heej Jose:)
    Hvor sagde du du havde fundet den halskæde fra stine Goya?? Mangler nemlig en selv!!
    Og har de flere tilbage - vil du anbefale mig at købe den;)
    Hilsen Anna - Har også side på stylegallery!

    SvarSlet
  2. Hey Anna :)
    Undskyld det har jeg da helt glemt at skrive
    jeg har købt den i Weekday butikken på Vestergade 10, lige vedsiden af rådhuspladsen, sidst jeg var der inde havde de stadig nogen tilbage i sort, hvilket jeg også synes er VILDT fedt ! go for it :)

    Knus //J

    SvarSlet