mandag, februar 08, 2010

the fashionista's in New York







wauw, wow, wouaw ! - give me some of that styyyyle !
her sidder jeg og drømmer mig helt væk i New York...
sex and the city kører i baggrunden, ordet New York står alle steder, & mine tanker går hele tiden til efterårs ferien, hvor jeg skal til New york med mine forældre.. can't wait
billederne her inspirere mig vildt meget!
cowboy shorts, skjorter, råhvide sommerkjoler med fede brede bælter i tajlen, et klart musthave her til sommer, klipklapper, solbriller og store lækre lædertasker ! der udover skal jeg helst have masser af nitter, store ringe og lange halskæder.. jeg har også fået en 'need' for neglelak, det ser råt ud samtidlig med det forhindre mig i min dårligevane at bide negle ! lukus !
Som skrevet igår nærmer uge 7 sig med hastige skridt og der er nu kun 3 skoledage tilbage for mit vedkommen da jeg rejser fredag morgen ! det bliver skønt at komme lidt væk fra Danmark og ud og være i den frisk luft hele dagen. Jeg glæder mig !
xoxo
jose/joey :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar