lørdag, marts 06, 2010

ulalal a 'suede stud pouch bag'..gotta have it !

model = 'Small Leather Stud Pouch Bag'
price = 38 pund, ca 315 Dkk
color = Black

model = Sued Puch Cross Body Bag
price = 30 pund, ca. 350 Dkk
color = black



model = Suede Stud Pouch Bag
price = 40 pund, ca.350 Dkk
color = black
halløj posetaske, halløj nitter & halløj ruskind !
jeg skal helt klart ha' købt mig en af disse tre pose tasker fra topshops online shop, jeg ved bare endnu ikke hvilken. Jeg hælder mest til den sidste med nitterne, men som jeg tit nævner rækker penge pungen ikke så langt, hvilket fører mig hen på at det nok er på tide at finde et fritidsjob.. øv ! Hvilken taske synes i ?
I næste uge starter jeg projektuge med min veninde, vi skal skrive om spiseforstyrrelser. Jeg glæder mig meget til at komme igang, men nu også til jeg i næste uge kan sidde med en færdig lavet synopse i hånden. jubbi !
xoxo J//!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar