mandag, marts 01, 2010

then we take Berlin !

ankelboots 'office London' ca.700 ,- -Wedges 'Topshop'
Min søster er lige vendt hjem fra London her til formiddag. Med sig hjem har hun de fedeste ting bl.a. de aaaaalt for seje boots fra 'Office London', desværre for mig er de lige en størrelse for små til mig, så jeg går lidt og lurre på at købe mig et par selv for wauw jeg er helt væk i dem !
Jeg kunne blive ved med de wedges! og det gør jeg også !
Disse fra Topshop er helt klart en overvejelse, men jeg må heller spørge min pengepung først.
Igår fik jeg nok den bedste besked jeg længe har fået !
Jeg skal nemlig til Berlin i påskeferien for at fejre min mors fødselsdag , jeg glæder mig så meget . Det er ganske vidst kun 3 dage, men skidt med det jeg har ventet meget længe på at komme til Berlin ! nu kan jeg krydse mit faktisk 'første' storbys besøg af på min 'things i want' list :) det glæder jeg mig meget til, jeg lover at oploade billeder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar