søndag, maj 02, 2010

stress



lige nu spiser jeg kage, drikker en chai the og har min farmor på besøg..
jeg er lidt stresset over alt det her eksamens pjat, med synopser, forbedredesler og tekstopgivesler der skal laves :( øv... sikke en kedelig måde at spendere sin søndag på !
Dog dog dog holder det mit humør utrolig højt at der nu er begyndt at trille penge ind på min konto igen . YES ! nu er der endelig råd til alle mine ønsker !
vi blogges, jeg må vidre i papir helvede ! :)
//J
(har desuden efter en efaring hos paradis-is lært at lave en super lækker chai the ! MUMS)

3 kommentarer:

  1. Lækre billeder!
    Og ja, jeg sidder også selv med bøgerne presset mod snuden - det skal bare overstås ;)

    SvarSlet
  2. tak !
    ja det er helt vildt så meget forberedesle der skal til! øv øv.. jeg krydser fingre for det går dig godt ihvertfalde :)

    SvarSlet
  3. årh hvor er du sød - i lige måde da :D

    SvarSlet