torsdag, april 08, 2010

happy days and smokey eyes !

tror egenligt ikke det hele kunne gå meget bedre end det gør lige for tiden :)
der tælles dage tilbage af folkeskolen (27), vejret er herligt, menneskerne omkring mig er i godt humør og der er styr på alt jeg skal have styr på.. :)
Var i H&M idag for at købe den skjorte jeg snakkede om forleden samt gemasherne, og dog !
gemasherne var tilbage et par i str. 34 ! SUK
Men skjorten kom med hjem, et basickøb der ikke kan gå af mode (fik jeg ihvertfald bildt mig selv ind) !
Ellers går jeg egenligt lidt og fumler med en idé om jeg skal ha' købt mig nogle kunstige negle, lægger en pæn neglelak på dem OGSÅ sætter jeg dem på mine negle.. ja det kan godt være jeg ikke er den første der har fundet på det, men smart er det da for dem, der er mindre gode til at lægge det.. lad os se på det :)
desuden har jeg fået en skør idé om jeg vil have smokey eyes til gallafesten ? hvordan mon det vil gå? imorgen lover jeg at oploade et dagens
vi blogges ved
//J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar